6 Temmuz 2015 Pazartesi

Bitenler #2-2

Herkese merhabalar,
O kadar çok ürün varmış ki hepsini birden bir postta doldurup sizi boğmak istemedim :)

Eğer Bitenler #2-1 i okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. İşte Bitenler #2 yazımın 2. partı sizlerle :)


Biten Makyaj Ürünleri

1. Golden Rose Mineral Terracotta Powder 06 : Bendeki 06 numaralı olan bu pudra bittiği için gözükmese de 2 farklı tonluydu. Koyu olan yeriyle kontürleme bile yapılabiliyordu. Diğer tarafı ise içeriğinde hafif parlaklıklar içeren çok güzel bir bronz rengi vardı. Kapatıcılığı çok başarılı. Gerektiğinde pudra, gerektiğinde allık, gerektiğine bronzer gibi kullanabiliyordum. Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün ve sizinde kullanmanızı tavsiye ettiğim bir ürün.

2. Flormar Perfect Coverage Liquid Concealer: Sıvı yapıya sahip olan bu kapatıcı 2 tane bitirmemden de belli olduğu üzere sevdiğim ürünler arasında. Bendeki 01 numarası. Orta seviyede kapatıcılık arayanlar bu ürüne şans vermeli. Kremsi yapıya sahip ve yüksek nemlendiricili, yumuşak ve satin bitişli bir ürün.

3. Maybelline Instant Age Rewind Eraser Darkspot+Treatment: Bu ürün kullanımı, sürümü gerçekten çok başarılı. İçeriğinde c vitamini ve goji bitkisi var. Gözeneklerde, lekeleri kapatmakta tartışmasız başarılı. Yurt dışına gittiğimde tekrar alacağım bir ürün olacak. Alabilen varsa bir şans vermeli bu ürüne;)

4. Oriflame Kapatıcı: Genellikle sıvı kapatıcılar kullandığımdan krem kapatıcının kıvamını kullanmakta zorlandığımı sanmıştım. Meğer bu ürünün yapısından kaynaklı zorlanıyormuşum. Yapısı okadar sertki sürerken bile sürmekte zorlanıyorsunuz. Koyu olanı sürekli parmaklarımda ısıtıp sürerek veya fırçayla kullanıp sonrasında sünger ile tampon hareketleri yaparak kullandım. Çünkü kapatıcılığını sevmiştim. Açık renk olan da rengi o kadar garip ki sarı mı beyaz mı çok anlamsız bir renk verdiği için koyu olanla karıştırıp rengini ortalıyordum. Yeşil renkli olan ise tam bir facia ! Biliyoruz ki ciltteki kırmızı kusurları yok etmeyi vaat eder. Bu ürünü bırakın vaat etmeyi dağılmıyor bile. Yemyeşil cildinize yapışıveriyor. O yüzden sadece koyu renkli olanı bitirebildim. Sırf koyu rengi kullanmak için de bu ürünü bir daha almayı planlamıyorum. Üzgünüm oriflame.. :(

5. Isana Oje Çıkarıcı: Orta düzey bir oje çıkarıcı. Kullanımı çok kolay. Tırnakları da beslemesi yanında harika ! :)

6. La Roche-Posay BB Creme: Fondoten kullanmadığımı artık herkes biliyor sanırım :) Çok ciddi bir cilt probleminiz yoksa kapatıcılığından memnun kalırsınız. Bendeki medium rengi. Bir de açık rengi var. Ciltte kalıcılığı ise güzel. Gün içinde terlediğinizde akma yapmıyor. İçinde termal su içermesini ise seviyorum. Cildinizi seviyorsanız bb krem kullanmaya çalışın ;)

7. Maybelline The Falsies Volum Express Rimel: Fırçası kavisli olduğu için kirpiklerin daha kıvrımlı olmasını sağlıyor. Rimel akma yapmıyor. Bikaç kat sürdüğünde performansı süper. Uygun fiyatlı, simsiyah ve kıvrılmış kirpiklere sahip olmak istiyorsanız kullanmaya değer ;)

8. Clinique High Impact Rimel: Kirpikleri ayırarak en uzun ve en dolgun görünüm kazanmasını sağlıyo. Daha uzun, daha dolgun ve etkileyici kirpiklere sahip olmak istiyosanız kesinlikle alın bir deneyin sonra onsuz olamayacaksınız. Doğal, derin bir renk ve dramatik görüntü isteyenlere mükemmel bir rimel. İndirimde tekrar rafımda olacak ;)




1. La Roche-Posay Cilt Rahatlatıcı Tonik: Bu tonik cildi hem temizliyor, hem ferahlatıyor hemde gözenekleri sıkılaştırıyor. Hassas ciltler için uygun. İçeriğide temiz bir tonik arayanlar hemen eczanelerine gidip bir tane edinsinler ;)

2. Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Temizleme Jeli: İçindeki minik taneciler sayesinde cildi çok güzel arındırıyor. Günlük makyajınız varsa onu temizlemekte başarılı bir yüz yıkama jeli. Yıkadıktan sonra sanki yüzüme maske yapmışım gibi bir his veriyor. Denemeyen varsa denesin derim ;)

3. Vichy Purete Thermale 3in1: Bu üründen vaz-ge-çe-mi-yo-rum :))) Ayrıntılar için tıktık ! :)

4. Vichy Purete Thermale 3in1 Solusyon: Bu ürünü ise tonik gibi kullanılmasını seviyorum. Bazen tüm yüzümü bununla temizliyorum. Gözlerimi ise bu ürünün kremi ile temizliyorum. Yüz, göz, dudak temizleyicisi arıyorsanız ve solüsyon kullanıyorsanız, bu aralar eczanelerde bu üründe 1 alana 1 bedavası var hemde ömürlük gibi koccaammaaann :))


Vücut Kremleri

1. La Roche-Posay Anthelios XL spf50: Ben yazın sürekli şekilde bu ürünü kullanıyorum. Güneş kremi kullanmak için illa güneşlenmek gerekmiyor. Hayatımızda sürekli güneş kreminin ne kadar önemli olduğunu anlatıyorum. Lütfen her zaman güneş ürünü kullanın. Ömürlük bir güneş kremi :) Alın aileniz ile birlikte kullanın. Cildiniz erken yaşlanmasın, lekelenmesin :)

2. Vichy Capital Soliel spf50: Aslında yüz kremlerimin arasına koymam gerekiyordu ama vücut güneş kremini buraya koyunca bunu da buraya koyasım geldi. Yaz-kış güneş kremsiz çıkmayın çıkartmayın. Güneş kremi kullanmayı lütfen alışkanlık haline getirin. Cildinizi sevin :)

3. Victoria's Secret Sweet Craving: Dokusu oldukça katı olan bu el ve vücut kremini alırsam sadece kokusu için alacağım bir ürün. Çünkü kendileri bildiğiniz chocolate chip cookies gibi kokuyor :) İçinde avakado yağı, tatlı badem yağı ve aynısafa yağı içeriyor. Sürebildikten sonra vücudu nemlendirmesi güzel. Anca duştan çıktıktan sonra cildiniz nemliyken sürerseniz daha verim almış olursunuz.

4. Yves Rocher Vanille Organic Vanilla Vücut Kremi: Yumuşacık dokusu ve kokusuyla sevdiğim ve önerdiğim bir vücut kremi :)

Eveeett böylelikle bir serinin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.

Sizin bu ürünler içerisinde kullandığınız, kullanmak istediğiniz, memnun kaldığınız veya kalmadığınız ürünler hangileri?

Haydi bana yazın.

Yorum bırakmayı ve takip etmeyi unutmayın :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Hoşçakalın !

İletişim:
Instagram: nevicoco
Twitter: neviico
Email: nevicoco@gmail.com

1 yorum:

  1. La Roche bb yle bir ben mi anlaşamadım:( Açık rengi koyu geldi bir de üstüne kokusundan yapısından duruşundan hiç memnun kalmamıştım. Ama kardeşim de tam tersime acayip seviyor
    Benim de haziran bitenlerimde lrp nin kocaman aile boyu güneş kremi var. Lakin beni çok üzdü yıprattı bu krem yahu:/ Her yerde iz bıraktı:(
    Yaz-kış güneş koruyucu kullanmak gerek kesinlikle ben de hep söylüyorum ama bu bilinç ne yazık ki çoğu kişide yok:(
    Vichy Purete Thermale 3in1 Solusyon u seyahatlerde yanıma alıyorum ben de memnunuuum^^ Tonik olarak da Vichy Normaderm kullanıyorum unutmadığım sürece:P iyi gibi o da;)
    Sweet craving in kokusu tam benliğe benziyor <3

    YanıtlaSil