1 Temmuz 2014 Salı

Biri İş Toplantısı mı dedi? :)

Herkese merhaba !
Ramazan  ve temmuz ayının ilk yazını sonunda yazmaya karar verdim. Bu aralar biraz üşengeçim sanırım. Herkese hayırlı ramazanlar. Oruç tutanlara ise sıcaklardan ve yaklaşık 17 saat kadar uzun bir zamandan dolayı ayrı bir sabır diliyorum.

Hafta sonu iş sebebiyle Ankara'ya gittim geldim. Benim için yorucu ama bir o kadar da keyifli bir gün oldu. Toplantıdan kalan zamanda biraz turlamaya vaktim neyse ki oldu. Kızılay bölgesindeydim. Hava gayet güzeldi.

Sanırım Ankara'nın en çok trafiğine ve yolların düzgün oluşuna aşık oldum. Bir tane bile yollarda yama veya tümsek yok. Tabiri caizse kaymak gibiydi :) Hayran kaldım doğrusu. En son 2008'de gitmiştim. Nedense yine herkes memurmuş gibi bir hava verdi :) Kafamı nereye çevirsem bir devlet dairesi :)

Çok az vaktim olduğu için (toplantı sağolsun!) mağazalara girip vakit kaybetmek istemedim. Bol bol yürüdüm. Kocaman kaldırımlar ayrı bir keyif veriyor insana.

Armada alışveriş merkezine daha önceden de gitmiştim. Tekrar herşey yerli yerinde mi acaba diye girip bir bakıverdim :) Daha sonra klasik bir Leman Kültüre uğradım. En çok beğendiğim ve eğer tekrar gidersem Ankara'ya kesinlikle uğrayacağım yerler arasına giren Cafe Lins oldu. Dekoruyla beni fethetti diyebilirim. Ne yazık ki fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Bende sizin için internet sitelerine girip mekanı anlatan 2 fotoğraf seçtim :) Ankara'da iki şubesi bulunan bu cafenin ben filistin caddesi üzerindeki olanına gittim. Umarım siz de beğenirsiniz.



İşte böyle bir mekandı. Merak edenler için cafelins.com'u ziyaret edebilirler. Umarım sizde beğenmişsinizdir. 
Ankara'dan geriye kalan ise tek fotoğraf bu oldu.


Bu fotoğraftan da trafiğin ne kadar güzel olduğu anlaşılmakta bence :) 

Siz yakın zamanda nerelere gittiniz? Sevdiğiniz, önerebileceğiniz mekanlar nelerdir? Kim bilir, belki birimizin yolu düşer :) 

Beni takip etmeyi unutmayın :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. 
Hoşçakalın !

İletişim:
Instagram: nevicoco
Twitter: neviico
Email: nevicoco@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder