7 Temmuz 2014 Pazartesi

Seregon's World ile Güzel Birgün ve Sephora Hücum Alışverişi :)

Herkese merhaba :)
Tatile çıkmadan önce alışveriş zamanı gelmişti. Zevklerimizin fazlasıyla uyuştuğu Selin ile Ataköy'de buluşup alışveriş yapalım dedik :) Alışverişe başlamadan önce Jorjet' te güzel bir kahvaltı yaptık. Selin'in tavsiyesi üzerine gittiğimiz bu mekana bayıldım. Ferah, temiz, nezih ve şık olan bu mekan kahvaltısı da çok lezzetliydi. Galeria AVM nin ön girişinde bulunan bu mekanı herkese tavsiye ederim. Burada baya bir lafladık. Biraz dedikodu yaptık sanırım :) Saat 10.00'da buluşup, 12.30'ta kalktık.

Artık alışveriş zamanı diyerek YKM ye attık kendimizi, derken Selinin kardeşi arayıp abla hadi sizi Güneşli de ayakkabıcıya götüreyim deyince bizim aklımızı çelip birdenbire Güneşli'ye gittik :) Oradan herhangi bir şey almadım. Çünkü başka şeylere ihtiyacım olduğu için fuzuli almamak için kendimi zor tuttum :) Selin çok güzel bir ayakkabı aldı. İkimizde aynı ayakkabıya yöneldik hatta denedik :) Klasik düz taban bir ayakkabı olduğu için ve mesleği gereği Selin' de klasik giyindiği için tabii ki kaçırmadı ve benim ısrarlarım üzerinde aldı. Bana teşekkür ettiğini duyar gibiyim kuzum :)

Güneşli'de işimiz bitince hemen yakınında bulunan Starcity AVM' ye gittik. Ben sadece pentiden plajda giyilebilecek çok tatlı beyaz bir şort tulum aldım. Burasıda bitince Yenibosna' daki Airport AVM de bulduk kendimizi :) Sadece turlayıp çıktık.

Kardeşi oruçlu olduğu için bizi Capacity AVM'ye bırakıp, kendisini azad ettik :) Bershika, pull and bear, stradivarius, oxxo, mağazalarına girdik ama bildiğiniz hiçbir şey bulamadan çıktık. Stradivarius tan ikimiz de sadece sonbaharlık triko aldık. Ne alaka değil mi? Ama güzelliğine tav olduk sanırım :) Halbuki bikini, plaj terliği, şort, tişört gibi kıyafetler almak için deli gibi geziyorduk ve bunlarla alakalı doğru düzgün hiçbir şey bulamadık :( Ya da biz kıyafete doyduğumuz içinde bulamamış olabiliriz :)

Derken bugün(yani dün) son gün olduğunu hatırlayıp, Selini Sephora indirim hücumuna soktum :) İnanın Sephora da geçirdiğimiz vaktin 10'da 1'ini diğer mağazalarda geçirmedik :) Bir türlü çıkamıyorduk. Tabii bizde indirimden nasiplendik. Benim aldığım ürünler ise;

1. Makyaj çantası (25 TL)

Çantanın kumaşı çok güzel. Yıkanabilir, silinebilir ve leke tutmaz bir kumaş. İlk bakıldığında 2 tane fermuarlı bir çanta. Büyük bölümü açtığımızda ise, içerisinde 3 sağ tarafında, 3 sol tarafında lastikli gözler bulunuyor. İçerisinde bir de küçük ve uzun fermuarlı bir kese yapmışlar. Bence kullanışlı bir göz olmuş. Dışına baktığımızda ise çantanın ön tarafının alt kısmında farklı kumaş kullanarak (rugan) sol alt köşeye kendinden baskılı tabii ki Sephora yazmışlar. Çantanın arkası ise fermuarlı, aradığını daha kolay bulabileceğin bir alan bulunuyor. Ben bayıldım bu çantaya. Siz ne düşünüyorsunuz? :)



 2. Sephora Oje (Tanesi 3 TL, 5 tanesi 5 TL)

Fotoğrafta 4 tane gözükse bile, aslında 5 adet aldık. 1 tanesini Selin kendisine aldı.
Sırayla renkleri ise;

  • Girls night out 72 numara. Pırıltılı altın sarısı, tırnağa rengini çok güzel veriyor, Selinin tercihi de bu renkten oldu.
  • Hippi hippi shake 46 numara. Turuncu tonunda olan bu renk tam bir yaz rengi.
  • Twinkle twinkle numarası yok. İçerisinde mavi-mor ışıltılar barındırıyor.
  • Killer trendsetter 55 numara. Aslında rengine bakıldığında kahve ağırlıklı olup, ışığa geldiği zaman hafif renk değiştiren bir renkti. Tırnağa sürdüğümde ise tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Çünkü rengi bildiğiniz gri çıktı.
Ama yine de aldığım tüm renklere bayıldım :)


3. 8 HR Wear Perfect Cover Concealer (10 TL)

Aldığım bir diğer ürün ise 8 saat kapatıcılığı kaldığını vaad eden bu concealer oldu. Şuan elimde açık olan maybelline fit me var ve geride açılmamış 2 tane daha concealer olduğu için şimdilik bunu açmak istemedim. Ama orada testerdan rengi denedim ve benim tenime uygun olduğu için bende moyen medium 26 numarayı aldım. Bakalım kullandığım zaman dediği gibi 8 saat kalıcı olacak mı? İyi veya kötü kullandığımda yorumlayacağım.


4. Stippling Diffuseur Poudre 113 numara (25 TL)

İlk başta Selin ile birlikte fırçanın tasarımına ve rengine aşık olduk. Dondurma külahı gibi :) İkimizde dayanamayıp 1er tane kaptık. Fondöten fırçası gibi görünse de aslında krem allık ve sıvı formdaki concealer sürmek amacı ile aldım. Çünkü fondöten için fırçası küçük. Belki detay alanları çalışmak amacı ile kullanılabilir. Bakalım siz de beğeniyor musunuz bu fırçayı?


Eveettt benim Sephora hücum alışverişim bu kadardı. Selin'in aldıklarını merak edenler ise hemen söylüyorum. Makyaj çantası, girls night out 72 numara oje ve stippling diffuseur poudre 113 numara fırça aldı. Ayrıca Nails inc. London-Ice Cream & Sprinkles Collection oje setini aldı :) Denemesini heyecanla bekliyorum. Kendilerine buradan duyurulur :)

Akşamında ise Selin ve kardeşi Koşuyolu' na gelip bana sürpriz yapmışlar. Canlarım benim :) Cevizağacında oturup, çay içip sohbet muhabbet ettik. Sanırım Selin ile her hafta sonu buluşmak alışkanlık yaptı :) Bizim için ne kadar yorucu bir gün olsa da benim inanılmaz keyif aldığım bir gün oldu. Bu güzel gün için teşekkürler Selin ve kardeşi :)

Aldıklarımı beğendiniz mi? Bu indirimde sizler neler aldınız?

Beni takip etmeyi ve yorum yazmayı unutmayın :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Hoşçakalın !

Selin'e ulaşmak için ise tıktık :)

İletişim:
Instagram: nevicoco
Twitter: neviico
Bloglovin: nevico
Email: nevicoco@gmail.com

5 yorum:

  1. Güle güle kullan bebeğim ^_^ Boynuzlarımı sayamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayayım senin yerine şeker, yorulma sen :))

      Sil
    2. canımmm teşekkürederim. boynuzlarını yerim senin :)

      Sil
  2. Biz teşekkür ederiz Nevi'cim:) Çok keyifli bir gündü:) Mutlaka tekrarlayalım. Aldıklarını güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm sende güzel günlerde kullan. mutlaka tekrarlayalım evett enkısa zamanda :)

      Sil